شناسهٔ خبر: 94886 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

گسترش همکاری اورژانس با ايمنی و نجات فرودگاهی مهرآباد

فرودگاه مهرآباد مسوولان اورژانس و اداره ايمنی و نجات فرودگاهی فرودگاه مهرآباد به منظور تقويت همکاری با يکديگر، ديدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در این دیدار، رییس اورژانس مهرآباد با بیان اینکه اورژانس مستقر در فرودگاه مهرآباد، تنها اورژانس فرودگاهی ایران است که به صورت ۲۴ ساعته و مستقر، خدمات پزشکی و اورژانسی را به مسافران و کارکنان ارایه می‌دهد، گفت: این اورژانس آمادگی دارد از دو روش نظری و عملی، آموزش‌های لازم در زمینه خدمات پزشکی و همچنین امداد و نجات را به کارکنان اداره ايمني و نجات فرودگاهي و تمام کارکنان مهرآباد آموزش دهد.

وی همچنین از ارایه خدمات اورژانس در مجموعه فرودگاهی مهرآباد به صورت آنلاین و آفلاین خبر داد و افزود: با توجه به امکانات مستقر در مهرآباد، علاوه بر خدمات اورژانسی و کمک‌های اولیه، اقدامات پزشکی  نیز انجام می‌دهیم.

سمیعی با بیان اینکه اورژانس مستقر ۲۴ ساعته فرودگاهی تنها در فرودگاه مهرآباد وجود دارد، از فعالیت ۱۸ متخصص اورژانس در قالب سه گروه شش نفره و در سه شیفت خبر داد.

در این دیدار، راهکارهای تعامل میان اورژانس مستقر و اداره ايمني و نجات فرودگاهي مهرآباد مورد بحث و بررسی  قرار گرفت.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مهرآباد پرترافیک‌ترین فرودگاه کشور است و خدمات اورژانسی پزشکی قابل توجهی در شرایط اضطراری در این فرودگاه ارایه می‌شود.