شناسهٔ خبر: 94896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جلسه کارگروه مسکن استان زنجان تاکید شد؛

رفع موانع تامین مصالح پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن

بیات منش - زنجان.JPG معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان در جلسه کارگروه مسکن استان احصاء دقیق میزان مصرف سیمان در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن و نظارت مستمر بر توزیع آن را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(زنجان)، جلسه کارگروه مسکن استان به ریاست مهرداد سلطانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور نیازی مدیر دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری، بیات‌منش مدیرکل راه و شهرسازی استان، نماینده اداره صمت و مدیران عامل شرکت‌های سیمان خمسه و زنجان در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

در این جلسه که با سه دستور کار ارایه گزارش کلی از پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن، بررسی تامین مصالح پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (سیمان) و پیگیری اعمال تخفیفات هزینه‌های صدور پروانه‌های ساختمانی در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن استان آغاز شد، هر یک از مدیران عامل کارخانه‌های سیمان خمسه و زنجان به بیان نقطه‌نظرات خود پرداخته و موانع و مشکلات پیش روی تولید سیمان مورد نیاز پروژه های اقدام مکلی مسکن را برشمردند.

در پایان جلسه، سلطانی ضمن جمع‌بندی موضوع، احصاء دقیق مصرف سیمان پروژه‌های طرح اقدام ملی استان و نظارت مستمر بر توزیع آن را مورد تاکید قرار داد و از طرح موضوع مشکل مصرف گاز و بر ق برای تولید سیمان در جلسه آتی شورای مسکن استان خبر داد.