شناسهٔ خبر: 94915 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

اجرای مفاد تفاهم‌نامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان استاندارد ایران در هرمزگان

دیدار مفاد تفاهم‌نامه شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با سازمان استاندارد ایران در آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشستی با حضور محمدرضا جعفری مدیرکل، سرپرست معاونت فنی و کارشناس رابط استاندارد آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان و مدیرکل استاندارد استان برگزار و طرفین در خصوص اجرایی شدن مفاد تفاهم‌نامه در استان هرمزگان رایزنی کردند.

بنابراین گزارش در این نشست مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان در خصوص اخذ گواهی تأیید صلاحیت آزمایشگاه هرمزگان به منظور صحت‌سنجی و کالیبراسیون تجهیزات توسط آزمایشگاه، اخذ گواهی ممیزی مدیریت مصرف انرژی توسط آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، اخذ گواهی آزمایشگاه بعنوان یک شرکت بازرسی و تشکیل کارگروه بررسی نحوه صدور و تأیید صلاحیت آزمایشگاه‌های بخش خصوصی با حضور سازمان نظام مهندسی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و اداره کل استاندارد و پیگیری مفاد تفاهم‌نامه توسط مدیرکل استاندارد استان تاکید کرد.

مدیرکل استاندارد استان گفت: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان هرمزگان با توجه به دریافت گواهی ایزو ۲۰۱۷ یکی از شرکت‌های صاحب صلاحیت برای همکاری با اداره کل استاندارد استان بوده و در زمینه‌های کنترل، بازرسی، انجام آزمون، نمونه برداری و ... مورد تایید این سازمان است.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، در پایان این نشست دو طرف بر ادامه همکاری‎ها در راستای اجرایی شدن تمام مفاد تفاهم‌نامه اصلی مبادله شده میان دو سازمان و نیز اخذ گواهینامه‌های لازم تاکید کردند.