شناسهٔ خبر: 94947 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای استان خبر داد؛

رفع نقطه حادثه خیز خروجی تونل تنگ ترکان در محور کنارتخته-کازرون

رفع نقطه حادثه خیز مدیرکل راهداری و‌حمل نقل جاده ای استان فارس از رفع نقطه حادثه خیز خروجی تونل تنگ ترکان در محور کنارتخته-کازرون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا سیاهپور مدیرکل راهداری و‌حمل نقل جاده ای استان فارس از رفع نقطه حادثه خیز خروجی تونل تنگ ترکان در محور کنارتخته-کازرون خبر داد.

سیاهپور در حاشیه بازدید از این پروژه گفت : در سفر اخیر معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و‌حمل و‌نقل جاده ای کشور به استان فارس و‌ با بازدیدی که از این محور صورت پذیرفت، رفع این نقطه حادثه خیز در دستور کار اداره کل راهداری و‌حمل و نقل استان قرار گفت و عملیات اجرایی این پروژه شروع و تسریع یافت.

مدیرکل راهداری و‌حمل و نقل جاده ای استان فارس تصریح کرد: با توجه به تردد بالای این محور به عنوان یکی از راه های شریانی و‌ مواصلاتی استان و وجود یک قوس بعد از تونل تنگ ترکان، اصلاح، بازسازی و‌ایمن سازی این مسیر (بعد از خروجی تونل به سمت کازرون) آغاز شد و هم اکنون نیز این پروژه از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است که امیدواریم در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

سیاهپور خاطرنشان ساخت: ۷ هزار متر مربع خاکریزی، ۵ هزار متر مربع خاکبرداری، تعریض دو دستگاه پل دهانه ۶ متری از یک طرف به طول ۶ متر از جمله مشخصات فنی این پروژه می باشد که به طول ۷۰۰ متر و با عرض ۱۱ متر در دست احداث است.