شناسهٔ خبر: 94987 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف پاسخگویی به درخواست های مردمی صورت گرفت؛

حضور مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در مرکز الکترونیکی سامد

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از حضور مدیرکل ، به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه در مرکز سامد برای پاسخگویی به سوالات و درخواست های مردمی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(مازندران)، سید حمید حسینی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران اظهار داشت: سید محمد نظری مدیرکل با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) ، به مدت یک ساعت و ۳۰ دقیقه پاسخگوی سوالات و درخواست های مردمی استان بود.

حسینی افزود: مردم شریف استان با تماس از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱  ایده ها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواست های خود را با مدیر کل راه و شهرسازی استان مطرح کردند.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت تدبیر و امید و در جهت تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تاکیدات استاندار مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست ها و مشکلات هموطنان و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم تلفنی با مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی، مدیرکل راه وشهرسازی استان با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) به صورت مستقیم و بي واسطه تماس های هموطنان عزیز را پاسخگويی می كند.

 حسینی تاکید کرد: حضور مدیران کل و مسؤلان دستگاه های اجرایی در مرکز سامد و ارتباط تلفنی با شهروندان ایده بسیار خوبی است چرا که با مطرح کردن مشکلات به صورت مستقیم با  مسؤلان و پیگیری درخواست ها بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد و باعث کاهش مراجعات حضوری و کاهش زمان رسیدگی به شکایات بوده که این امر در ارائه خدمات دستگاه های اجرایی به شهروندان موثر است.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: ارائه پیشنهادات، انتقادات و شکایات فرصتی برای دستگاه های اجرایی و مدیران آن است که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان برای اصلاح و برطرف نمودن آن برنامه ریزی لازم را انجام دهند تا رضایت مندی مردم افزایش یابد.