شناسهٔ خبر: 95060 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن به مناسبت انتصاب رییس جدید قوه قضاییه

حسین روحانی نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی‌فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی پیامی انتصاب حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام  بدین شرح است: با اهدای نیکوترین تحیّات و کمال مسرت، انتصاب شایسته جنابعالی به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌ا... العظمی خامنه‌‌ای(مدظله العالی)  را که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی حضرتعالی است را صمیمانه تبریک و تهینت عرض می‌گویم. امید است حضرتعالی در رأس قوه قضاییه به عنوان شخصیت ولایتمدار و قاطع با کوله بار ارزشمندی از تجربه و اشراف در مباحث حقوقی و موضوعات مرتبط با دستگاه قضا ذخیره‌ای گرانبها در جهت ایجاد تحول عظیم براساس مبانی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب در قوه و نویدبخش تحقق عدالت باشد.

از درگاه خداوند متعال،  دوام توفیقات جنابعالی را بر حفظ کرامت انسانی، مبارزه با فساد و رفع موانع تحول و تحقق عدالت را خواستارم.