شناسهٔ خبر: 95062 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

ممنوعیت تردد سفرهای دربستی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر از جنوب کرمان به دیگر استان‌ها و بلعکس

مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: برابر مصوبه ستاد کرونا تردد اتوبوس‌های دربستی از منطقه جنوب استان کرمان و به جنوب استان کرمان تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجتبی محمودی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام ستاد کرونا هرگونه سفر دربستی ممنوع بوده و شرکت‌های مسافربری منطقه حق صدور صورت وضعیت دربستی را نداشته و در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.

وی از کاروان‌های منطقه که اقدام به اعزام زائر به مشهد مقدس و سایر اماکن زیارتی می‌کنند درخواست کرد تا اطلاع ثانوی از اجاره کردن اتوبوس‌های منطقه و خارج از استان خودداری نمایند چرا که طی هماهنگی به عمل آمده با پلیس راه از تردد این گونه اتوبوس‌ها به منطقه جلوگیری به عمل خواهد آمد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به فعال بودن تیم‌ها و گشت‌های کنترلی حمل و نقل بصورت محسوس و نامحسوس در مبادی ورودی و خروجی شهرستان‌های جنوبی استان کرمان افزود: با توجه به مصوبه ستاد کرونا محدودیت‌های اعلام شده در حوزه حمل و نقل مسافر با جدیت دنبال و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل مسافر متخلفان ضمن طی مراحل قانونی به کمیسون‌های ماده ۱۱و ۱۲ معرفی تا بصورت جدی در زمینه عدم تمکین از مصوبه ستاد کرونا پاسخگو باشند.

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان، معاون حمل و نقل این اداره از مردم خواست موارد تخلفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل جنوب استان کرمان را به شماره ۱۴۱ مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل اطلاع دهند تا تیم‌های بازرسی حمل و نقل ضمن رصد تخلفات اقدامات قانونی را لحاظ نمایند.