شناسهٔ خبر: 95063 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان خبر داد:

اعمال قانون منع تردد در جاده‌های جنوب کرمان با توجه به شرایط قرمز کرونایی

عیسی کریمی رئیس مرکز مدیربت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: پلاک‌های غیر بومی در صورت ورود به حوزه راه‌های جنوب کرمان جریمه می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عیسی کریمی گفت: به علت اعلام وضعیت قرمز در جنوب کرمان و مصوبه ستاد کرونای استان خودروهای با پلاک غیربومی در مبادی ورودی جنوب کرمان و تردد در جاده‌ها با دوربین‌های ثبت تخلفات جاده‌ای جریمه می‌شوند.

وی بیان کرد:در حال حاضر ۱۸ دوربین ثبت تخلفات در  جاده‌های جنوب کرمان و مبادی ورودی از استان‌های همجوار فعال و پلاک‌های غیر بومی در این سامانه‌های رصد الکترونیکی تعریف شده است تا در صورت ورود غیرقانونی نسبت به اعمال قانون این خودروها اقدام شود.

به گزارش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان، کریمی از آماده باش ۲۴ ساعته کارشناسان مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و حمل و نقل برای ارتباط مردم و راننده‌ها پاسخگو است تا در صورت نیاز راهنمایی‌های لازم را به رانندگان و مردم ارائه دهد.