شناسهٔ خبر: 95098 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس تاکید کردند:

ضرورت تسریع خروج و انتقال نهاده‌های کشاورزی از بنادر

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 18 پروژه بندری در بندر امام خمینی (ره) با حضور وزیر راه و شهرسازی اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در بازدید از مجتمع بندری امام خمینی(ره)، بر هم‌افزایی ملی با هدف تسهیل در ارسال نهاده‌های دامی به مراکز مصرف، تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین وضعیت تخلیه و بارگیری، چالش‌ها و راهکارهای تسریع در خروج نهاده‌های دامی با حضور اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس، مدیران بندر امام(ره) و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی خوزستان بررسی شد.

 در بازدید نواب کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی چالش‌ها و گلوگاه‌هایی که موجب کندی در فرآیند خروج کالاهای اساسی از جمله نهاده‌های دامی و کشاورزی می‌شود، احصا شد.

به گزارش سازمان بنادر ودریانوردی، افزایش شمار کامیون‌ها برای گسیل به بندر با ارائه مشوق‌ها و پشتیبانی همه جانبه ناوگان جاده‌ای، الزام همه دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به هم‌افزایی بیشتر با هدف تقویت روند خروج و انتقال نهاده‌های کشاورزی و دامی و نظارت مستمر و پایش فرآیند خروج کالا به منظور تثبیت و آرامش بازار مصرف از اهم تصمیمات اتخاذ شده در نشست مشترک کمیسیون کشاورزی و مسؤولین اجرایی بود.