شناسهٔ خبر: 95112 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

به منظور نهایی کردن سند راهبردی فرهنگ سازمانی؛

جلسه بررسی مسائل کلان فرهنگی و موضوع فرهنگ سازمانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد

برگزاری جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی جلسه شورای فرهنگی وزارتخانه با بررسی دو موضوعِ مسائل کلان فرهنگی و فرهنگ سازمانی وزارت راه و شهرسازی در ساختمان دادمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی امروز ۱۴ تیرماه با بررسی دو موضوعِ مسائل کلان فرهنگی و موضوع فرهنگ سازمانی وزارت راه و شهرسازی با حضور نعمت‌الله ترکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، جواد نیسی دبیر شورای فرهنگی، سیدقاسم بی‌نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، علیرضا افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج، حسن اسحاقی مشاور وزیر در امور ایثارگران و دیگر اعضای شورای فرهنگی در ساختمان دادمان برگزار شد.

جوادنیسی دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی در خصوص جلسه برگزار شده و تصمیم‌هایی که گرفته شد، گفت: با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۵ موضوع فرهنگی توسط رازنهان عضو شورای مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست‌جمهوری آغاز شد بررسی‌ها و نشست های متعدد تبدیل به یک سند شد که در اردیبهشت ۱۴۰۰ این سند به وزارت راه و شهرسازی ارایه شد.

ببینید|برگزاری جلسه شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی

دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: به منظور اجرایی و عملیاتی کردن سند، جلسات متعددی تشکیل شد که در این خصوص برنامه‌های پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی در خصوص سند فرهنگ سازمان ارایه شده است.

نیسی افزود: پس از بررسی‌های لازم مقرر شده است تا نتیجه بررسی‌های شورای فرهنگی وزارتخانه به عضو شورای مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست‌جمهوری ارایه شود.