شناسهٔ خبر: 95113 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از دهم خردادماه تاکنون انجام گرفت؛

حمل بیش از ۹ هزار تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به گیلان

فریبرز مرادی راهداری گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از دهم خردادماه تا کنون، افزون بر ۹ هزار و ۳۰۰ تن کالاهای اساسی و فراورده های دامی از بندر امام خمینی(ره) به استان حمل شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان گفت: از دهم خردادماه تا کنون، افزون بر ۹ هزار و ۳۰۰ تن کالاهای اساسی و فراورده های دامی از بندر امام خمینی(ره) به استان حمل شده است.

 مرادی افزود: برای حمل این کالاهای اساسی ۴۲۵ دستگاه از ناوگان حمل و نقل کالا از استان به بندر امام خمینی در استان خوزستان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان است، تصریح کرد:  برای تسریع در حمل و نقل کالاهای اساسی کمیته حمل و نقل کالاهای اساسی  در استان تشکیل شد.

مرادی سپس افزود: در راستای ترغیب رانندگان استان جهت اعزام به بندر امام خمینی به استان سیاستهای تشویقی از سوی این اداره کل در قالب تخصیص لاستیک به رانندگان فعال در این زمینه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است ۱۶۰ شرکت حمل و نقل کالا با پنج هزار و ۶۸۸ ناوگان باری و هشت هزار و ۸۰۶ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان مشغول فعالیت هستند.