شناسهٔ خبر: 95139 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

آغاز پالایش ثبت نام کنندگان طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی

احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی گفت: با درخواست همشهریان مهلت بارگذاری واصلاح مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پس از دو بار تمدید به اتمام رسیده و از امروز پالایش افراد واجد شرایط آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(مرکزی)، احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی گفت: با درخواست همشهریان مهلت بارگذاری واصلاح  مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پس از دو بار تمدید به اتمام رسیده و از امروز پالایش افراد واجد شرایط آغاز می شود. 

مرزبان افزود: در ثبت نام مرحله جدید طرح اقدام ملی مسکن استان مرکزی تعداد ۳۳هزارو ۲۴۹ نفر ثبت نام کرده اند که با درخواست همشهریان  و پیگیری های این اداره کل از وزارت راه و شهرسازی، مهلت بارگذاری واصلاح  مدارک متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن پس از دو بار تمدیدبه اتمام رسیده و از امروز پالایش افراد واجد شرایط آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: یکی از مهمترین مسائلی که می بایست متقاضیان درفرآیند ثبت نام رعایت می کردند بارگذاری مدارک هویتی بوده که متاسفانه اکثر افراد از این موضوع غافل شدند که با همت و تلاش کارکنان این اداره کل در زمان اصلاح مدارک، با  اطلاع رسانی های مناسب از طریق مختلف این آگاهی به متقاضیان داده شد.

وی تاکید کرد: متقاضیانی که درمرحله گذشته (سال۱۳۹۹)درطرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند و تایید مدارک آنها صورت پذیرفته، نیاز به هیچ اقدامی ندارند و با توجه به ثبت نام تعداد بسیار زیادی از هم استانی های گرامی در مرحله جدید،کار پالایش متقاضیان آغاز گردیده و کارشناسان این اداره کل در دوشیفت کاری بررسی مدارک متقاضیان را انجام می دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی در پایان از مردم استان درخواست کرد با توجه به شیوع موج پنجم کرونا از مراجعه حضوری به این اداره کل خود داری نموده و بررسی وضعیت ثبت نامی خود  را در سامانه tem.mrud.ir پیگیری نمایند.