شناسهٔ خبر: 95182 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت سالگرد شهدای هفت تیر انجام گرفت

صعود کارکنان وزارت راه و شهرسازی به قله اورین خوی

برنامه برنامه صعود کارکنان وزارت راه و شهرسازی به قله اورین خوی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل استان آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهدای هفت تیر انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به مناسبت فرا رسیدن سالگرد شهدای هفت تیر و به مناسبت پاسداشت شهادت وزیر راه و ترابری (شهید موسی کلانتری) و معاون راهداری وقت (شهید تفویضی) در مورخ ۱۰ و ۱۱ تیرماه سال جاری برنامه صعود به قله اورین خوی با ارتفاع ۳۷۰۲ متر (بام استان آذربایجان غربی) به میزبانی ادار کل راهداری و حمل و نقل استان آذربایجان غربی برگزار شد.

در همین زمینه روز پنجشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱ تیم‌ها در ارومیه حاضر شدند و از آنجا به سمت خوی حرکت کرد و ساعت ۱۸ در منطقه روستای حصار جهت شبمانی استقرار یافتند.

روز جمعه یازدهم تیرماه ساعت ۶ بامداد این گروه به سمت قلعه حرکت و ساعت ۱۲ به آنجا رسید که بعد از صعود به سمت پایین حرکت کرده و بعد از رسیدن به روستای حصار در ساعت ۱۶ و حرکت به سمت خوی این سفر در ساعت ۲۱ در ارومیه به پایان رسید.

لازم به ذکر است در این صعود کلیه دستورالعمل‌های صادره از ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا رعایت شده و هر فرد ملزم به همراه داشتن مواد ضدغفونی و غیره بوده است.