شناسهٔ خبر: 95186 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمدید مهلت ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برای سومین بار

امیر زاغیان اصفهان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی اصفهان خبر داد: مهلت ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به دستور وزیر راه و شهرسازی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰) تمدید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اصفهان)، امیر زاغیان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه مهلت ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان برای سومین بار تمدید شد. اعلام کرد: به دستور وزیر راه و شهرسازی، داوطلبان می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰ اقدام به ثبت نام کنند.  

وی گفت: براین اساس و به استناد بخشنامه ابلاغی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تمدید زمان ثبت‌نام از داوطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها و به منظور مشارکت حداکثری در برگزاری  انتخابات، هیات نظارت انتخابات این بخشنامه را به هیات اجرایی ابلاغ و هیات اجرایی نسبت به تمدید انتخابات برای سومین بار اقدام کرد. معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان ابراز داشت: تمامی دواطلبان عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۱۶ تیرماه فرصت دارند نسبت به ثبت‌نام و تکمیل مدارک خود مبادرت ورزند.