شناسهٔ خبر: 9522 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش کامل راهداران قزوین برای سفرهای عید سعید فطر

راهداری استان قزوین مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با توجه به افزایش قابل توجه حجم سفر در طول راههای حوزه استحفاظی استان از آماده باش کامل راهداران در ایام تعطیلات عید سعید فطر در محورهای استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، جواد حق لطفی در این باره اظهار کرد: در راستای پاسداشت حقوق شهروندی و به منظور خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به هموطنان، آماده باش کامل راهداران از طریق فراهم ساختن بستر تردد روان و ایمن در طول راههای حوزه استحفاظی استان قزوین در ایام تعطیلات عید سعید فطر انجام می پذیرد.

حق لطفی با اشاره به افزایش قابل توجه حجم سفر در تعطیلات عید سعید فطر افزود: با برنامه ریزی های انجام شده در هر روز ۱۵ اکیپ راهداری به همراه ۴۸ نفر از راهداران به صورت کشیک آماده خدمت رسانی به هموطنان خواهند بود.

وی در خصوص پاسخگویی به پرسش های هم میهنان گرامی اعلام کرد: مرکز مدیریت راه های اداره کل نیز به صورت شبانه روزی با شماره تلفن های ۰۲۸۳۳۶۵۹۴۵۵ الی ۸ آماده ی پاسخگویی به پرسش های هم وطنان و همچنین مدیریت رسیدگی به حوادث و سوانح احتمالی خواهند بود./

نظر شما