شناسهٔ خبر: 95234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف انتقال کالاهای اساسی صورت گرفت؛

اعزام ناوگان ماشین آلات راهداری استان کرمانشاه به بندر امام خمینی (ره)

کرمانشاه - اعزام ناوگان ماشین آلات معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: باتوجه به اهمیت تأمین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی، ۴۵دستگاه از ماشین آلات نیمه سنگین راهداری به همراه عوامل فنی و تجهیزات مورد نیاز به بندر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) ، علی سلیمی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: اهمیت تأمین، حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم از اولویت‌ها می باشد و برای تسریع در حمل و نقل کالاهای اساسی ۴۵ دستگاه از ناوگان ماشین آلات راهداری استان به بندر امام خمینی (ره) اعزام شده است.

سلیمی گفت: اکنون حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم، اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان  کرمانشاه است و در این زمینه تلاش های شبانه روزی از جمله جلساتی با حضور مدیرکل و شرکت‌های حمل و نقلی، انجمن های صنفی حمل و نقل کالا برگزار شده است.

شایان ذکر است طرح ملی جابجایی کالاهای اساسی و نهاده های دامی از ۱۲ خرداد به منظور تخلیه بارهای موجود در بندر امام خمینی(ره) آغاز شده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با تمام توان در جهت رفع مشکلات هموطنان اقدام کرده است.