شناسهٔ خبر: 95277 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال انجام شد؛

افتتاح ۱۵ کیلومتر از باند دوم محور قاین-حاجی آباد- یزدان

skh-140004191.jpg با حضور ملانوری استاندار خراسان‌جنوبی ۱۵ کیلومتر از باند دوم محور قاین-حاجی آباد- يزدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه وشهرسازی(خراسان جنوبی)، با حضور ملانوری استاندار خراسان‌جنوبی و با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال، ۱۵ کیلومتر از باند دوم محور قاین-حاجی آباد- يزدان افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی دراین مراسم که نماینده مردم شهرستان های قائنات و زیرکوه درمجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری، امام جمعه شهرستان زیرکوه و تعدادی از مدیران حضور داشتند اظهار داشت: طول کل این محور ۱۳۸ کیلومتر است که تا کنون ۶۷ کیلومتر آن دوبانده و زیربار ترافیک رفته است.

داعی افزود: درحال حاضر نیز ۵ کیلومتر دیگر دراین محور در دست اجراست و از پیشرفت فیزیکی ۵۲ درصد برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل و بهره برداری این ۱۵ کیلومتر ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده و در محدوده حاجی آباد به سمت یزدان قرار دارد گفت: از جمله اقدامات انجام شده می توان به انجام عملیات خاکبرداری ۱۱۵ هزار مترمکعب، خاکریزی ۲۲۸ هزار مترمکعب، زیراساس ۳۹ هزار مترمکعب، اساس ۳۱ هزار متر مکعب، آسفالت ۵۱.۵ تن و اجرای ۱۱ دستگاه ابنیه فنی در پروژه افتتاح شده امروز اشاره کرد.