شناسهٔ خبر: 95279 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه و شهرسازی خبر داد:

پيشرفت ۵۷ درصدی پروژه ساخت بيمارستان رشت

بیمارستان رشت معاون وزير راه و شهرسازی از پيشرفت ۵۷ درصدی پروژه ساخت بيمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علي نبيان با اشاره به ديدار اخير خود با آقاي كوچكي‌نژاد، نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي، گفت: در اين ديدار مسائل مربوط به پروژه ساخت بيمارستان ۴۰۰ تختخوابي رشت نيز مطرح و بررسي شد.

مديرعامل سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي افزود: اين بيمارستان كه داراي ۵۷ درصد پيشرفت فيزيكي است، در زميني به مساحت ۴۶ هزار مترمربع طراحي شده و در حال ساخت است.

معاون وزير راه و شهرسازي ادامه داد: بيمارستان جديد رشت در ۹ طبقه ساخته مي‌شود و ساختمان اصلي آن بيش از ۳۵ هزار مترمربع زيربنا دارد.

نبيان سپس به بخش‌هاي پيش‌بيني شده در اين بيمارستان اشاره كرد و گفت: فضاي لازم براي بخش‌هاي اورژانس، درمانگاه، راديولوژي، بستري، مراقبت‌هاي ويژه، جراحي، دياليز، زنان و زايمان و اطفال تأمين شده است.

به گزارش سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات دولتي و عمومي، معاون وزير راه و شهرسازي با اشاره به تكميل ۱۴ پروژه بيمارستاني توسط سازمان مجري ساختمان‌ها و تأسيسات از آغاز شيوع كرونا در كشور، تأكيد كرد: تكميل بناهاي بيمارستاني اهميت ويژه‌اي براي كاركنان سازمان مجري دارد و تخصيص به موقع بودجه لازم مي‌تواند سرعت كار را مضاعف كند.