شناسهٔ خبر: 95316 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۳ ماهه نخست امسال صورت پذیرفت؛

تردد بیش از ۷ میلیون وسائط نقلیه در محورهای سیستان و بلوچستان

WhatsApp Image 2021-07-11 at 09.14.013.jpeg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۷ میلیون و ۲۳۶ هزار و ۲۶۰ تردد وسائط نقلیه در ۳ ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی شمال این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۵۸۷ تردد رشد ۳۳ درصدی را نشان می دهد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (سیستان و بلوچستان)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۷ میلیون و ۲۳۶  هزار و ۲۶۰ تردد وسائط نقلیه در ۳ ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی شمال این استان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۵۸۷ تردد رشد ۳۳ درصدی را نشان می دهد .

ایوب کرد با بیان اینکه تردد وسائط نقلیه در این مدت افزایش داشته از شهروندان درخواست کرد در ایام تعطیلات تابستان نیز با ماندن در منازل، به حفظ سلامت جمعی و مبارزه با همه گیری بیماری، دلتا کرونا کمک نمایند.

وی افزود: براساس آمار دريافتي از ۳۸ دستگاه تردد شمار آنلاين نصب شده در محورهای مواصلاتی شمال استان، بیشترین تردد وسائط نقلیه این مدت در محورهای زابل - هیرمند, هیرمند - زابل و خاش - زاهدان گزارش شده است.

کرد گفت: ساعات اوج تردد در پرترددترین محورهای شمال استان طی مدت فوق در محور زابل, هیرمند بین ساعات ۷-۸, هیرمند - زابل بین ساعات ۱۵-۱۶ و خاش - زاهدان بین ساعات ۱۹-۲۰ بوده است.

وی با بیان اینکه گشت های نظارتی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در این برهه در کنار ستاد پیشگیری از کرونا برای حفظ سلامت هموطنان گرامی مشغول فعالیت است، خاطر نشان کرد: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی ۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای است.