شناسهٔ خبر: 95347 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۴ کیلومتر از محور آسیب دیده شعیبیه شوشتر بهسازی و بازسازی شد

آسفالت راه روستایی.jpeg رئیس اداره نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از بازسازی و بهسازی ۳۴ کیلومتر محور آسیب دیده ناشی از سیل شعیبیه شوشتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، مرتضی بهداروندی اظهار کرد: در سیل سال ۹۸ استان ، ۵۰ کیلومتر از محورهای بخش شعیبیه شهرستان شوشتر به زیر آب رفت و با تخریب شدیدی مواجه شد.

وی در ادامه افزود: از همان سال با بازدیدهای صورت گرفته توسط وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای وضعیت این محور نیز همچون سایر محورهای آسیب دیده از سیل مورد ارزیابی قرار گرفت و منتج به بستن قراردادهایی شد.

رئیس اداره نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: تاکنون ۳۴ کیلومتر از این محور که با خرابی کامل همراه بود، بازسازی و بهسازی شده  و برنامه داریم ۱۶ کیلومتر باقیمانده نیز در سال جاری بهسازی خواهند شد.

بهداروندی ادامه داد: حدود ۸۰ میلیارد تومان قرارداد با پیمانکاران در محورهای شعیبیه به امضا رسیده است که در مقاطی از این محور با مشکل مالی و تأمین قیر مواجه شدیم.

وی تصریح کرد:  با پیگیری های صورت گرفته و حل مشکل قیر، پیمانکاران با قدرت بیشتری  اجرای پروژه بهسازی و بازسازی محور شعیبیه را ادامه می دهند.

رئیس اداره نگهداری راه های روستایی و فرعی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان تأکید کرد: در مقاطعی که اجرای بهسازی در محور به درستی صورت نگرفت، پس از کنترل کیفیت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و دادن اخطار، پیمانکار ملزم به تخریب و بازسازی مجدد شد.