شناسهٔ خبر: 95363 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران:

امر به معروف سبب دلگرمی و تقويت افراد كم اراده می شود

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در نشست با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد: امر به معروف سبب دلگرمی و تقويت افراد كم اراده می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری  مازندران)،  عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در نشست با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد: امر به معروف سبب دلگرمی و تقويت افراد كم اراده می شود.

نجفی در اين نشست ضمن خير مقدم و تبریک ایام عنوان کرد: اين اداره كل با تمام توان خود در حيطه وظايف اش برای اشاعه اين فريضه مهم عبادی از هيچ كوششی دريغ نكرده و با درايت و پشتكار اعضای شورای امر به معروف و نهي از منكر اداره كل توانسته اقدامات گسترده اي در اين خصوص انجام دهد.

وي ضمن اشاره به اينكه درك مقوله امربه معروف و نهي از منكر می تواند ما را به سوی رشد و اعتلای فرهنگی و فهم ارزش ها رهنمون سازد، اظهار داشت: هر جايی كه معنويت سرلوحه تمام امور مادی شود می تواند توسعه و پيشرفت آن امور را تضمين نمايد.

 نجفی به اقدامات انجام يافته شوراي امربه معروف و نهي از منكر اين اداره كل اشاره و تصريح كرد: الحمدالله با تلاش و همت تمامي اعضاء شورای اين مجموعه و كليه كاركنان خدوم فعاليتها و اقدامات بسيار گسترده ای در زمينه گسترش و اشاعه اين فريضه الهی در درون و برون مجموعه صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران در ادامه به مقوله نظم و انضباط فردی اشاره و اظهار داشت : نظم و انضباط مهم ترین عامل جهت اجرای فریضه الهی امربه معروف و نهی از منکر بوده که می بایست هر مسلمان متعهد آن را در سرلوحه کاری خویش قرار دهد.

در ادامه جلسه نيز مهرداد محمدی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ضمن تشكر از ميزبانی اين اداره كل عنوان كرد: فريضه الهی امر به معروف و نهی از منكر و تبليغ در خصوص آن مربوط به شخص خاص نيست و همه ما بايد برای گسترش، توسعه اين فرهنگ نورانی تلاش نماييم.

وی در ادامه ضمن تشریح برنامه های اجرایی این ستاد در زمينه اشاعه و گسترش فريضه الهی امر به معروف و نهی از منكر در بين دستگاه های اجرايی مازندران به ویژه دستگاه های خدمات رسان خاطر نشان ساخت؛ تنها راه مقابله و دفاع با جنگ نرم دشمنان اسلام، تقويت ايمان و اعتقاد قلبی و پيروی از ولايت است.

محمدی در ادامه به  شكل گيری گروه های هدف در راستای ترويج و توسعه همگانی نمودن امربه معروف و نهي از منكر اشاره و تصریح کرد : در امسال این ستاد دو هدف مهم نظارت و آموزش را در سرلوحه کاری خویش قرار داده است.

گفتنی است آموزش رانندگان حمل و نقل عمومی و کارکنان مجموعه با هدف شناخت درست و صحیح از مقوله امر به معروف و نهی از منکر ،  فضاسازی تبلیغی در سطح جاده های استان و اطلاع رسانی عملکرد راهداران از سوی ستاد از جمله مصوبات نشست مذکور بود.