شناسهٔ خبر: 95394 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

بهره‌برداری از ١٠٠ کیلومتر بزرگراه در آذربایجان‌غربی تا پایان امسال

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی وضعیت خدمات زیربنایی و پروژه‌های شهرستان بوکان گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال ١٠٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور افتتاح شود که ١٧ کیلومتر از آن در جنوب استان ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه بررسی وضعیت خدمات زیربنایی و پروژه‌های شهرستان بوکان گفت: برنامه‌ریزی شده تا پایان امسال ١٠٠ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور افتتاح شود که ١٧ کیلومتر از آن در جنوب استان ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: تکمیل قسمت هایی از کریدور بزرگراهی غرب کشور در بزرگراه ارومیه-مهاباد- میاندوآب، کنارگذر شهر بوکان و بزرگراه ارومیه- سرو از مهمترین این پروژه هاست.

 حمزه‌لو در خصوص کنار گذر شهر بوکان تصریح کرد: این پروژه بخش مهمی از کریدور بزرگراهی غرب کشور است که تا شهریور ماه ۶ کیلومتر از این پروژه تکمیل می‌شود.

 جلسه بررسی وضعیت خدمات زیربنایی و پروژه‌های شهرستان بوکان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد و موضوع‌های تغییر و تحول مربوط به انتقال سند اراضی ملی داخل در محدوده و حریم شهر بوکان از منابع طبیعی به راه و شهرسازی و  تصمیم‌گیری در مورد الحاق سکونت‌گاه‌های غیررسمی در طرح تفصیلی نیز در این جلسه مطرح شد.