شناسهٔ خبر: 9543 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

واکنش نمایندگان مجلس به تخلفات پدیده شاندیز: درخواست بیش از ۳۰ نماینده از لاریجانی برای تعیین تکلیف تخلف پدیده شاندیز

زمین خواری پدیده شاندیز عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، از درخواست بیش از ۳۰ نماینده از ریاست مجلس در خصوص تسریع در تعیین تکلیف تخلف پدیده شاندیز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی موسی الرضا ثروتی از درخواست بیش ۳۰ نماینده از دکتر لاریجانی ریاست مجلس در خصوص تسریع در تعیین تکلیف تخلف پدیده شاندیز و موسسه مالی غیرمجاز میزان خبر داد و به خانه ملت گفت: این درخواست با موافقت دکتر لاریجانی همراه شده و به این ترتیب به زودی شاهد برگزاری نشستی با حضور مسئولان مربوطه از جمله دادستان کل و وزرای کشور و دادگستری خواهیم بود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه درخواست نمایندگان از ریاست مجلس برای برگزاری نشست مذکور برای هفته جاری بوده است، تصریح کرد: با توجه به مشغله های موجود این نشست در هفته آتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:نمایندگان استان های خراسان رضوی،خراسان شمالی و خراسان جنوبی و برخی دیگر از نمایندگان ازجمله احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و نادر قاضی پور نماینده ارومیه از امضا کنندگان درخواست مذکور هستند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دلیل تعجیل در تعیین تکلیف و برخورد با تخلف صورت گرفته در پروژه پدیده شاندیز و موسسه مالی میزان احقاق حقوق مردم است.

همچنین رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون اطلاعی از میزان اموال و پوشش دهی بدهی های پروژه "پدیده شاندیز" و موسسه مالی غیرمجاز "میزان" در دسترس نیست، گفت: پرونده تخلف شاندیز در حال رسیدگی و ارزیابی قیمتی اموال و تعیین تکلیف مجوزها و عوارض ها است.

پورمختار، یادآور شد: در خصوص رسیدگی به اموال خسارت دیدگان پروژه شاندیز نیز به زودی راهکاری برای احقاق حق مردم اتخاذ خواهد شد.

نظر شما