شناسهٔ خبر: 95450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظورتجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا صورت پذیرفت؛

دیدار مشاور رییس سازمان راهداری با خانواده شهدای استان گیلان

دیدار آقای رحیمیان با خانواده شهدای استان گیلان به منظورتجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا، مصطفی رحیمیان مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای با خانواده شهیدان جمال اصلانی، محمد رضا سعادت نژاد، سیروس امینی و رحیم محمد زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گیلان)، به منظورتجلیل و تکریم از خانواده معظم شهدا، مصطفی رحیمیان مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری وحمل و نقل جاده ای با خانواده شهیدان جمال اصلانی، محمد رضا سعادت نژاد، سیروس امینی و رحیم محمد زاده از شهدای هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

 رحیمیان در دیدار با خانواده های شهدای استان گیلان گفت: خانواده‌های شهدا با حرکت در مسیر شهدا، صبر و استقامت پیشه کردند و ما باید همواره قدردان آن‌ها باشیم.
وی در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا طی سخنانی بیان داشت: شهدا طلایه‌داران و پرچمداران راستین عرصه‌های عشق و معرفت هستند و تکریم خانواده‌های شهدا، تجلیل از ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و ازخود گذشتگی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
وی افزود: اگر مجاهدتهای خانواده‌های معظم شهدا نبود کشور ما امروز در رفاه و آسایش قرار نداشت، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با گذشتن از ارزشمند ترین هستی خود، جهاد فی سبیل ا... را انجام دادند.
مشاور امور ایثارگران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور سپس خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا با حرکت در مسیر شهدا، صبر و استقامت پیشه کردند و ما باید همواره قدردان آن‌ها باشیم. خدمت ما به خانواده‌های شهدا قطعا ذره‌ای از مجاهدت‌های آنان را جبران نخواهد کرد.
شایان ذکر است که در پایان این دیدارها  لوح سپاس و هدایایی از سوی ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به خانواده های شهدا اهدا گردید.