شناسهٔ خبر: 95461 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون عمرانی استاندار صورت پذیرفت؛

برگزاری دومین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان کرمانشاه

کرمانشاه - کمیسیون ایمنی راه ها در دومین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه های استان کرمانشاه، موضوع پیشنهادی مدیرکل دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری مبنی بر تشکیل کمیته امداد و نجات و مدیریت صحنه تصادف استان مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) ، ‌دومین جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی راه ها با حضور منوچهرفخری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه و دیگر اعضا در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

فریبرز کرمی گفت: با توجه به طرح موضوع نامه مدیرکل دفتر آمار ایمنی و ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور مبنی بر لزوم رعایت دستورالعمل مربوط به تفکیک وظایف هر یک از دستگاه ها خدمات رسانه در صحنه تصادفات گفت: پیشنهاد می‌گردد کمیته امداد و نجات و مدیریت صحنه تصادف استان تشکیل شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به تخریب جاده منتهی به معادن استان و دستورالعمل سازمان راهداری پیشنهاد می‌گردد، سازمان صنایع و معادن در نگهداری راه های منتهی به معادن استان مشارکت نماید.

کرمی در ادامه گفت: با توجه به نیاز به ترویج فرهنگ ایمنی و آموزش به گروه های آسیب پذیر کمیته ای در جهت آموزش فرهنگ ایمنی و اطلاع رسانی در استان تشکیل تا با استفاده از پتانسیل صدا و سیما، آموزش و پرورش بتوان این موارد را بهتر آموزش داد.

 کرمی گفت: برای رفع نقاط پرتصادف استان براساس اولویت بندی و برنامه ریزی صورت گرفته است و تا پایان سال بخش زیادی از نقاط حادثه خیز تا پایان سال از بین خواهد رفت.