شناسهٔ خبر: 95498 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان انجام خواهدشد؛

آغاز حمل ۶۵ هزار تن نهاده‌های دامی از بندر شهید رجایی به اقصی نقاط کشور

تخلیه و بارگیری کشتی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اهمیت انتقال به موقع نهاده‌های دامی به داخل کشور گفت: حمل بیش از ۶۵ هزار تن نهاده های دامی مورد نیاز دامداران کشور که در بندر شهید رجایی بندرعباس دپو شده، به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده ای استان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(هرمزگان)،یوسف عابدینی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان با اشاره به اهمیت انتقال به موقع نهاده‌های دامی به داخل کشور گفت: حمل بیش از ۶۵ هزار تن نهاده های دامی مورد نیاز دامداران کشور که در بندر شهید رجایی بندرعباس دپو شده، به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده ای استان آغاز شده است.

عابدینی افزود: با توجه به ضرورت موضوع و همچنین لزوم تخلیه هر چه سریع‌تر این نهادها از بندر شهید رجایی، هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و ناوگان حمل و نقل جاده ای هرمزگان هم اکنون در حال بارگیری و انتقال این نهاده‌های دامی به اقصی نقاط کشور است.

وی خاطر نشان کرد: مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و رانندگان عزیز همواره در صحنه های مختلف و کمک به چرخه اقتصاد کشور خوش درخشیده اند و با وجود مشقت های زیاد در شرایط سخت کرونایی با حضور فعال و مسئولانه در حال خدمت رسانی به هموطنان هستند و فرآیند حمل کالاهایی اساسی و نهاده های دامی به صورت مستمر در حال انجام می باشد.

عابدینی در پایان از آمادگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای کم اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و همچنین پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و حمایت از افزایش تولید داخلی کشور خبر داد و ابراز داشت: با تلاش مجموعه همکاران ما، مسیر خدمت رسانی و تکمیل زنجیره کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، با قدرت ادامه خواهد یافت.