شناسهٔ خبر: 95508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهر سقز آغاز شد

کلنگ زنی اقدام ملی سقز کلنگ احداث ۱۲۱۶ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر سقز با حضور استاندار کردستان و تنی چند از مدیران به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کردستان)، کلنگ احداث ۱۲۱۶ واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهر سقز با حضور استاندار کردستان و تنی چند از مدیران به زمین زده شد.

در جریان این مراسم که عصر چهارشنبه برگزارشد عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: چهار هزار و ۷۰۰ نفر در سقز برای مسکن ملی ثبت نام کرده اند که پس از بررسی های لازم دو هزار و ۴۰۰ نفر واجد شرایط تشخیص داده شد و از این تعداد نیز حدود یک هزار و ۱۷ نفر نیز واریز وجه داشته اند.

مرادی اعلام کرد: با الحاق هایی که در سقز انجام شده و در حال انجام است هیچگونه مشکلی در تامین زمین برای متقاضیان مسکن ملی در سقز نخواهیم داشت و برای کل واجدین شرایط زمین تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان ادامه داد: پروژه ۱۲۱۶ واحدی مسکن ملی در سقز با مساحت ۸۶ هزار و ۸۴۴متر مربع ، مساحت عرصه ۲۱هزار و۳۸۵ متر مربع ، مساحت اعیان ۶۶ هزار و ۶۳۴ متر مربع با تعداد ۴۸ بلوک در قرارداد های سه ساله اجرا می شود .