شناسهٔ خبر: 95594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران:

سند اراضی ۷۰۰ هکتاری در رباط‌کریم به نام سازمان ملی زمین و مسکن ثبت شد

پرویزی معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اخذ سند ترک برگ ۷۰۰ هکتار از اراضی ملی رباط‌کریم به نام دولت و به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مصطفی پرویزی‌مقدم معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تعامل‌های شکل گرفته و مذاکرات و پیگیری‌های متعدد با حمایت سازمان ملی زمین و مسکن برای حل مشکل چندین ساله زمین‌های رباط کریم خبر داد و گفت: اداره راه و شهرسازی رباط‌کریم و ثبت اسناد این شهرستان با یک تعامل خوب و پیگیری‌های مداوم از ستاد اداره کل استان تهران و سازمان ملی موفق به اخذ سند مذکور شده‌اند.

وی با اشاره به این کار بزرگ و استیفای حقوق ملت و دولت گفت: ارزش سند اخذ شده بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال است که رقم قابل‌توجهی است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از سرعت گرفتن اخذ اسناد رسمی زمین‌های بلاتکلیف و کار ویژه حوزه املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران برای اخذ این اسناد خبر داد و گفت: این مسأله اگرچه از وظایف ذاتی ادارات کل راه و شهرسازی کشور است اما نیاز به عزم جدی برای حفظ منابع ملی در این روزها و پاسداشت افکار عمومی نیز موضوعی مهم و حائز اهمیت است.