شناسهٔ خبر: 95599 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

درهفته گذشته توسط ۴۶۲ دستگاه كاميون انجام شد ؛

ورود بیش از۹۰۰۰ تن کالای اساسی از بندر امام خمینی به مازندران

تریلی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: طی یک هفته گذشته با توجه به اهمیت تامین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی ، بیش از۹۰۰۰ تن کالای اساسی توسط ۴۶۲ دستگاه كاميون از بندر امام خمینی به استان وارد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (راهداری مازندران)، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  مازندران گفت: طی یک هفته گذشته با توجه به اهمیت تامین کالای اساسی در شرایط حساس و ویژه کنونی ، بیش از۹۰۰۰ تن کالای اساسی توسط ۴۶۲ دستگاه كاميون از بندر امام خمینی به استان وارد شد.

عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر از شرکت های حمل و نقل کالا و مالکان ناوگان حمل و نقل بار سراسر استان خواست برای انتقال کالاهای اساسی و نهاده های دامی از مبداء بندر امام خمینی (ره) به مقصد مازندران سریع تر اقدام  کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ادامه با اشاره به وضعیت آماری بخش حمل و نقل کالای استان گفت: حدود ۱۸هزار دستگاه انواع وسیله نقلیه سبک و سنگین، تعداد ۱۷۵۰۰ هزار نفر راننده حرفه ای با ۱۳۲شرکت و موسسه حمل و نقلی کار جابه جایی انواع کالاها را از مبادی سراسر استان به مقاصد داخل و خارج از استان برعهده دارند و این تلاشگران همیشه در انتقال کالاهای مورد نیاز مردم همت گمارده اند.

نجفی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر تخلیه بنادر از کالاهای دپو شده به ویژه کالاهای اساسی و نهاده های دامی موردنیاز دامداران ضروری بوده لذا شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای استان موظفند با استفاده از تمام ظرفیت خود نسبت به اعزام کامیون های تحت پوشش به مقصد بندر امام(ره) اقدام کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی که طی روزهای اخیر با تشکل های صنفی بخش حمل و نقل کالای استان داشتیم، انتظار می رود روند جابه‌جایی و حمل کالاهای اساسی مربوط به استان از پایانه بار بندر امام (ره) سرعت گیرد.