شناسهٔ خبر: 95601 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اعلام کرد:

پایان نوسازی چهارمین انبار ترانزیت کالا در بندرشهید رجایی

بندر شهید رجایی نوسازی چهارمین انبار ترانزیت کالا با حدود ۱۰ هزار متر مربع در بندر شهید نوسازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علیرضا محمدی کرجی‌ران؛ مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: تعمیرات اساسی انبارهای عمومی بندر شهید رجایی بر اساس یک برنامه زمانبندی از سال گذشته آغاز و چهارمین انبار ترانزیت پس از اتمام تعمیرات وارد چرخه فعالیت خواهد شد. 

وی، انبارش اصولی و افزایش سطح ایمنی کالاها اساسی و ترانزیتی با هدف ارائه خدمات بهتر را به عنوان مهم‌ترین مولفه‌های مورد توجه در تعمیر و نوسازی عنوان کرد و  گفت: انبار یادشده دارای سکوی بار انداز به مساحت حدود ۷۵۰ متر مربع بوده که با توجه به تعمیرات صورت گرفته علاوه بر شرایط عادی؛ امکان استریپ کالا (تخلیه و بارگیری کالا) از طریق این سکوها با سهولت انجام می‌پذیرد.

محمدی کرجی‌ران، اصلاح سیستم اطفاء حریق و اتصال به شبکه اطفاء حریق بندر، تعویض قطعات آسیب دیده سوله، ساماندهی و تعویض سیستم فاضلاب متناسب با شبکه فاضلاب بندر و اجرای رنگ نمای سوله را از اقدامات انجام شده در راستای نوسازی این انبار عنوان کرد. 

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با بیان اینکه نوسازی پنجمین باب انبار نیز با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال انجام است، افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان شهریور امسال یک باب انبار دیگر به اتمام می‌رسد.