شناسهٔ خبر: 95701 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

در اولویت قرار داشتن چهارخطه کردن مسیر اردبیل - سرچم و اتصال به شبکه بزرگراهی و آزاد راهی کشور / عملکرد خوب استان اردبیل در سال ۱۳۹۹ در بخش توسعه بزرگراه ها و جذب اعتبارات

خبر معاون وزیر راه و شهرسازی - سفر به اردبیل معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: چهار خطه کردن مسیر اردبیل سرچم به عنوان راه اصلی ارتباط مردم اردبیل به شبکه بزرگراهی و آزاد راهی کشور در اولویت کاری قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیرساخت‌های حمل‌ و نقل کشور در بازدید از پروژه اردبیل به سرچم در جمع خبرنگاران گفت: احداث باند دوم اردبیل سرچم در حدود ۴ قطعه عملیات اجرایی انجام می شود و امیدواریم تا پایان سال ۳۵ کیلومتر از محور را بصورت ۴خطه برای مردم اردبیل فراهم کنیم. مابقی ۴۳ کیلومتر از محور باقی مانده که کوهستانی و بسیار سخت و دارای تونل است و در حال مطالعه تا بتوانیم برعملیات اجرایی آن نیز تدبیری داشته باشیم که در اسرع وقت شروع کنیم.

وی گفت: چهار خطه کردن مسیر اردبیل سرچم بعنوان راه اصلی ارتباط مردم اردبیل به شبکه آزادراهی و شبکه بزرگراهی کشور نیز از اولویت های کاری ماست و ما آن را در قالب ۵ قطعه طراحی کردیم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در سال ۱۳۹۹ در بخش بزرگراه ها و سایر بخش هایی که در حوزه اختیاراتشان بود بسیار خوب عمل کرده است.

خادمی گفت: شاید جزو معدود ادارات کل بود که بدون هیچ دغدغه ای اعتبارات خوبی که برایشان تفویض شده بود جذب کردند و کمترین مراجعه را برای حل موارد به ما داشتند و خوشبختانه تمام پروژه ها هم با بازدیدی که کردیم فعال هستند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور گفت: خوشبختانه عملیات اجرایی در سرتاسر این پروژه بسیار فعال بوده و کارگاه ها با روند خوبی عملیات اجرایی را انجام می دهند.

وی در ادامه از برنامه اجرایی در بخش توسعه بزرگراهی که مورد انتظار مسئولین استان و همچنین مردم است، گفت: امیدواریم این پروژه را که مورد توجه و انتظار مردم و مسئولان است به خوبی پیش ببریم.

در این سفر علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، استاندار اردبیل  و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و جمعی از مدیران استان اردبیل معاون وزیر راه و شهرسازی را در این سفر یک روزه همراهی می کردند.