شناسهٔ خبر: 95705 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

فعال بودن ۱۷ پروژه ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در استان مرکزی

مهندس مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی خبرداد: در سطح استان تعداد ۱۷ پروژه در زمینه اجرای ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی با اعتبار هزینه شده ۳۰۰میلیارد ریال فعال است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(مرکزی)، احمد مرزبان مدیرکل راه و شهرسازی استان، با بیان اینکه تعداد ۱۷ پروژه اجرای ساختمان‌های دولتی و تاسیسات عمومی در سطح استان فعال است اظهار کرد: این پروژ‌ها از۲۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و در مجموع تا کنون۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت آن‌ها هزینه شده است.  

وی با اشاره به اینکه پروژه توسعه ساختمان کتابخانه مرکزی شهر اراک دارای۵۹ درصد پیشرفت فیزیکی است گفت: تاکنون برای اجرای این پروژه که۱۸۵۰۰ مترمربع زیربنا دارد مبلغ ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی افزود: احداث مجتمع های فرهنگی وهنری،اداری با ۱۶هزار متر مربع زیربنا  واعتبار هزینه شده بالغ بر ۹۵ میلیارد ریال،به طور متوسط  دارای پیشرفت فیزیکی ۶۵درصدی هستند.  

مرزبان با بیان اینکه احداث ساختمان‌های هواشناسی در سطح استان دارای پیشرفت فیزیکی در حدود ۴۸  درصدی هستند اذعان داشت: اعتبار هزینه شده برای ساخت این پروژه ها تا کنون ۳۰ میلیارد ریال بوده است.

وی از دیگر پروژه‌های شاخص این اداره کل، به پروژه ساختمان  های اداری دستگاههای دولتی اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه ها با ۱۷۰۰۰ مترمربع زیربنا مبلغ ۸۵میلیارد ریال تا کنون هزینه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان در پایان تاکید کرد: با تخصیص اعتبارات لازم می‌توان با سرعت بیشتری این پروژه‌ها را تکمیل کرد و برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز، تحویل حوزه مربوطه داد.