شناسهٔ خبر: 95748 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در ۴ ماه گذشته صورت پذیرفت؛

صدور بیش از ۱۰۰ هزار برگ بارنامه در استان اردبیل

حمل کالاهای اساسی آذربایجان شرقی.jpg معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت:  در ۴ ماه گذشته ۱۰۲ هزار برگ بارنامه در استان صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اردبیل)، رضا شیرین زاده معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اردبیل گفت:  در ۴ ماه گذشته ۱۰۲ هزار برگ بارنامه در استان صادر شده است.

شیرین زاده در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان پارس آباد افزود: در مدت یاد شده یک میلیون و ۳۵۲ هزارتن کالا نیز در استان اردبیل جابه جا شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین کالای استان از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابه جا شده از تلاش های شبانه روزی رانندگان سخت کوش قدردانی کرد و گفت: وضعیت حمل ونقل کالا و بار کاملا عادی و روان است.  

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت را عمده کالاهای جابه جا شده استان عنوان کرد.

شیرین زاده  فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با ۱۲ هزار و ۹۳۳ دستگاه ناوگان باری در استان را یادآور شد و تصریح کرد: حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل است

وی از فعالیت۱۱ هزار و ۷۸۴ راننده پرتلاش در بخش حمل و نقل کالای استان خبر داد و گفت: ۲۰۰ کامیون جهت حمل نهاده های دامی و کالاهای اساسی ازاستان اردبیل به استان خوزستان اعزام شده است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا کلیه اقدامات لازم و پروتکل های بهداشتی به شرکت های حمل ونقل کالا و مسافر ابلاغ شده و نظارت ویژه ای نیز بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.