شناسهٔ خبر: 9575 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

تعیین تکلیف برق فازهای آماده افتتاح مسکن مهر پردیس

کوزو سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس از تعیین تکلیف برق فازهای آماده افتتاح مسکن مهر خبر داد.

حسین رجب‌صلاحی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تازه‌ترین تصمیمات برای انتقال خطوط گاز به پروژه مسکن مهر شهر جدید پردیس اظهار کرد: در جلسه با مدیرکل گاز استان تهران مقرر شد در هفته جاری بازدیدی از فازهای ۸ و ۱۱ مسکن مهر پردیس به منظور بررسی و رفع مشکلات صورت گیرد و علاوه بر آن جلساتی نیز درباره موانع و مشکلات خطوط اصلی انتقال گاز برگزار می‌کنیم.

وی همچنین از برگزاری جلساتی با مدیرکل برق استان تهران خبر داد و گفت: در این جلسه بحث‌هایی درباره انتقال پست سیار ۲۳۰ کیلوولت مطرح شد. تا یک ماه آینده فضایی که برای استقرار این پست سیار در پردیس در نظر گرفته شده، آماده خواهد شد و در حال حاضر پیمانکار در حال آماده‌سازی این فضا است.

سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با بیان اینکه پست سیار مذکور پروژه‌های مسکن مهر آماده افتتاح پردیس را پوشش خواهد داد درباره زمان راه‌اندازی این پروژه توضیح داد: این پست برق از شهریار به پردیس منتقل می‌شود و به علت بزرگی پست، انتقال آن به پردیس چهار تا پنج روز زمان می‌برد. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تا یک ماه آینده زمین پست آماده خواهد شد.

وی درباره قطار پردیس به برخی نکات اشاره کرد و گفت: هفته آینده جلسه‌ای با مشاور پروژه قطار شهری پردیس به تهران برگزار خواهد شد و در حال حاضر در حال نهایی کردن یکی از هفت کریدور مطرح شده هستیم. همچنین در نظر داریم از صندوق توسعهملی، اعتباری برای تکمیل پروژه قطار شهری دریافت کنیم. 

این مقام مسئول ادامه داد: در تلاشیم تکلیف قطار در ۶ ماهه نخست امسال مشخص شود./

نظر شما