شناسهٔ خبر: 95779 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی انجام گرفت؛

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درگذشت ريیس بنیاد مسکن را تسلیت گفت

احمد اصغری مهرآبادی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی درگذشت علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به خانواده ایشان، تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن در پیامی درگذشت علیرضا تابش رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به خانواده ایشان، تسلیت گفت. متن این پیام به شرح ذیل است:

خبر درگذشت مدیر متعهد مرحوم مغفور مهندس علیرضا تابش، رئیس فقید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تأسف و تألم وافر گردید.

آن مرحوم در زمره چهره‌های خدوم، تلاشگر و ارزشمندی بودند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در مسئولیت‌های مختلف، بویژه در نهاد انقلابی بنیاد مسکن، منشاء خدمات ارزشمند و ماندگاری برای محرومان و مستضعفان جامعه گردیدند.

یقیناً حاصل یک عمر خدمت صادقانه و مجاهدانه در مسیر توسعه و آبادانی ایران اسلامی، نامی ماندگار از آن اسوه‌ی کار جهادی و محرومیت‌زدایی به جای گذاشت.
اینجانب ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ به خانواده محترم آن مرحوم، وزیر محترم راه و شهرسازی، کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و تمامی خانواده بزرگ راه و شهرسازی، از درگاه خالق متعال برای آن ساکن دیار ابدی، علوّ درجات و برای بازماندگان داغ‌دیده شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

اللّهُمَ لا نَعلَمُ مِنهُ الّا خیرا