شناسهٔ خبر: 95780 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با هدف تامین مسکن مددجویان دارای دو معلول صورت گرفت؛

انجام مراسم کلنگ زنی احداث ۱۲ باب مسکن در شهر خرو از توابع شهرستان زبرخان

کلنگ زنی 12 واحد معلولین خرو.jpeg مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ۱۲ باب مسکن خانواده های مددجوی تحت پوشش بهزیستی دارای دو معلول در شهر خرو از توابع شهرستان زبرخان با حضور مديرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان رضوی)، همزمان با دهه ولایت با حضور نژادصفوی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، فیروزی مدیرکل سازمان بهزیستی استان، سلیمانی فرماندار شهرستان زبرخان و کاوسی نیا رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان و جمعی از مسئولین و اهالی شهر خرو، مراسم کلنگ زنی پروژه احداث ۱۲ باب مسکن خانواده های دارای دو معلول در شهر خرو از توابع شهرستان زبرخان برگزار شد.
در این مراسم نژاد صفوی ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر خم، در سخنانی کوتاه، خدمت به خانواده های دارای معلول و حل مشکلات این قشر را از اهم وظایف مسئولین دانست.
وی همچنین با اشاره به تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته در مجموعه راه و شهرسازی برای تأمین زمین مسکن خانواده های دارای دو معلول شهر خرو اظهار امیدواری کرد با حمایت و کمک خیرین و دستگاه های اجرایی شهرستان اعم از شهرداری، راهداری و حمل و نقل جاده ای، آب و فاضلاب، برق، گاز، شاهد تحویل هر چه سریعتر این واحدها باشیم.