شناسهٔ خبر: 95806 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی مطرح شد

پیگیری رفع مشکل مسکن خبرنگاران از طریق زمین های مشارکتی/ در دستور کار قرار گرفتن زمین خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان شمالی

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی با مدیرعامل شرکت تعاونی مسکن اقتصاد رسانه و خانه مطبوعات به منظور رفع مشکل مسکن خبرنگاران مدیرعامل تعاونی مسکن اقتصاد رسانه بجنورد و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان با مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، با هدف رفع مشکل مسکن خبرنگاران مدیرعامل تعاونی مسکن اقتصاد رسانه بجنورد و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان با مدیرکل راه و شهرسازی استان دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در این دیدار با بیان اینکه واگذاری پروژه تگن سازه به شرکت تعاونی مسکن اقتصاد رسانه به پایان رسیده است؛ اظهار کرد: برای رفع مشکل مسکن سایر خبرنگاران نیز از طریق زمین های مشارکتی اقدامات لازم را از طریق مرکز پیگیری خواهیم کرد.

قاسم قاسمی قول مساعد داد که در آینده نزدیک پرونده مسکن خبرنگاران با نتیجه قطعی و با واگذاری زمین های مشارکتی، در خراسان شمالی بسته شود.
در این دیدار آقایان محسن عظیمی مدیرعامل تعاونی مسکن اقتصاد رسانه بجنورد  و علی خادمی مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان گزارشی از وضعیت مسکن خبرنگاران و اقدامات انجام شده در طرح های اقدام ملی و تگن سازه را ارائه وخواستار پیگیری و اقدام هرچه سریعتر در مورد زمین های مشارکتی شدند. 

همچنین موضوع زمین خانه مطبوعات و رسانه های استان برای احداث ساختمان خانه که در زمان تصدی مدیران کل سابق این اداره کل مطرح و پیگیری شده بود؛ در دستور کار قرار گرفت که با نظر مساعد و دیدگاه مثبت مدیرکل راه و شهرسازی انشاءالله پس از بررسی های کارشناسی در کوتاه مدت، نتیجه آن اعلام خواهد شد.