شناسهٔ خبر: 95830 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدير فرودگاه آبادان خبر داد:

بهسازی مسير ورودی به سطوح پروازی و سوختگيری در فرودگاه آبادان

 بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه آبادان عمليات آسفالت و بهسازی مسير وردی به سوخت گيری هواپيمايی و ورودی سطوح پروازی فرودگاه آيت الله جمی (ره) آبادان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، خواست خدايي مدير فرودگاه آبادان در خصوص اجراي پروژه‌ بهسازي و آسفالت مسير ورودي به مجموعه سوخت گيري هواپيمايي و ورودي سطوح پروازي گفت: يکي از اساسي‌ترين مشکلات دسترسي و تردد پرسنل به سطوح پروازي، آسفالت است که به طور ويژه توسط کميته عمراني فرودگاه پيگيري و اجرايي شده و آسفالت و بهسازي معابر اصلي به عنوان يک اولويت کاري در اين فرودگاه اجرا شده است.

وي تصريح کرد: اين مسير به دليل اينکه سطح پايين‌تري نسبت به سطوح ديگر داشت و فاقد آسفالت مناسب و سيستم مورد نياز براي جمع‌آوري آب‌هاي سطحي بوده است، در زمان بارندگي مشکلات عديده‌اي را ايجاد مي‌کرد که به ياري خداوند متعال و همکاري جميع اعضاي کميته عمراني و مجموعه سوختگيري هواپيمايي به طور کامل مرتفع شد.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، وي اشاره کرد: اقدامات انجام شده بر اين مسير شامل اجراي کانال بتني، زيرسازي، جدول‌گذاري و اجراي آسفالت به طور کامل آماده بهره‌برداري شده است.