شناسهٔ خبر: 95847 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان به اسفراین صورت پذیرفت؛

آغاز آسفالت محور اسفراین به بجنورد / بررسی مشکل مسکن ۶۰۰ نفر از کارکنان شرکت آذین فورج اسفراین

آغاز آسفالت پروژه راهسازی محور اسفراین به بجنورد  راه و شهرسازی خراسان شمالی هم زمان با سفر مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به اسفراین، انجام آسفالت محور اسفراین به بجنورد آغاز و مشکل مسکن ۶۰۰ نفر از کارکنان شرکت آذین فورج این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، قاسم قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی هم زمان با سفر به اسفراین، انجام آسفالت محور اسفراین به بجنورد آغاز و مشکل مسکن ۶۰۰ نفر از کارکنان شرکت آذین فورج این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

قاسمی به اتفاق هیأت همراه همراه از پروژه عمرانی راهسازی بجنورد به اسفراین از محدوده پلیس راه تا ورودی شهر اسفراین که در حال ساخت است، بازدید کرد و اظهار داشت: پروژه باند دوم محور بجنورد به اسفراین تا ورودی این شهر شامل ۵۰ هزار متر مکعب خاکبرداری و خاکریزی، ۴۸۵۰ متر مربع ابنیه فنی، بیش از ۳۷ هزار تن آسفالت طی ۱۸ ماه ساخته خواهد شد.

وی به اعتبار پروژه اشاره کرد و افزود: محور مذکور به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتباری افزون بر ۸۲۰ میلیارد ریال در حال احداث است.

 قاسمی خطاب به پیمانکار پروژه باند دوم محور بجنورد به اسفراین،  تسریع در روند اجرای پروژه را مورد تاکید قرار داد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین در این سفر یکروزه به مشکلات مربوط به مسکن ۶۰۰ نفر از کارگران و کارکنان شرکت آذین فورج اسفراین رسیدگی کرد و برای خانه دار شدن این قشر پر تلاش تصمیمات اجرایی میدانی اتخاذ شد.

در این بازدید هماهنگی های لازم با مهدی کرامتی، فرماندار شهرستان اسفراین در خصوص فعالیت های راه و شهرسازی در این شهرستان صورت گرفت.

لازم به ذکر است فضیلت زاده معاون مهندسی و ساخت، فخرانی معاون مسکن و ساختمان اداره کل، مجید علی اکبریان رییس اداره راه و شهرسازی اسفراین، جلالی رئیس اداره نظارت بر ساخت راه های اصلی اداره کل، محمدرضا اسدی رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی و کارشناسان مرتبط این اداره کل قاسمی را در این بازدید همراهی کردند.

گفتنی است عملیات اجرایی باند دوم محور اسفراین به بجنورد، محدوده پلیس راه اسفراین تا ورودی شهر اسفراین در تاریخ ۶ تیر ماه ۱۴۰۰ توسط شجاعی استاندار و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.