شناسهٔ خبر: 95870 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

افزایش پروازهای هفتگی"هما" به مقصد پاریس

هواپیما هما پروازهای هفتگی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به پاریس افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در راستای پاسخگویی به تقاضای هموطنان برای افزایش پروازهای پاریس، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" از تاریخ ۱۵ مردادماه سال جاری (۶ آگوست) روزهای جمعه هر هفته به فرودگاه شارل دوگل پرواز می‌کند.

این پرواز با شماره ۷۳۳ در ساعت  ۹ و ۳۰ دقیقه فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت ۱۳ و ۵ دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شارل دوگل شهر پاریس می‌شود. بازگشت این پرواز با شماره ۷۳۲ در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه از فرودگاه شارل دوگل پرواز و در ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

هموطنان برای رزرو یا خرید بلیت این پرواز علاوه بر سایت ebooking.iranair.com می‌توانند به  دفاتر فروش "هما" مراجعه یا با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ مرکز فروش تلفنی "هما" ارتباط برقرار نمایند.

هم اکنون هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" در روزهای دوشنبه هر هفته در ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه حضرت امام (ره) پرواز و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه به فرودگاه شاردوگل پاریس وارد می‌شود. بازگشت این پرواز در ساعت ۲۳ (به وقت محلی) انجام و در ساعت ۷ و ۱۵ روز سه‌شنبه در فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) به زمین می‌نشیند.

به گزارش روابط عمومی ایران‌ایر، براساس مقررات جدید کشور فرانسه، دارندگان پاسپورت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس و انگلیس، دارندگان اقامت اتحادیه اروپا، ایسلند، نروژ، سوئیس و انگلیس، دارندگان برگه Laissez-Passer و ویزای تایپ D فرانسه دارای اعتبار، دارندگان ویزای تایپ C فرانسه، ویزای شنگن، پاسپورت آمریکا و کانادا مشروط بر آنکه مسافر دارای کارت واکسیناسیون جانسون، فایزر، مدرنا وآسترازنکا باشند و از زمان دریافت اولین واکسن جانسون ۲۸ روز و از دومین نوبت واکسن فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا ۱۴ روز گذشته باشد و مسافران به صورت ترانزیت بین‌المللی هوایی می‌توانند به این کشور مسافرت کنند.