شناسهٔ خبر: 95885 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد

آغاز عملیات اجرایی احداث مجتمع‌های مسکونی ۱۰۰۰ واحدی کارکنان صداوسیما

آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای کارمندان صدا و سیما با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات اجرایی احداث مجتمع‌های مسکونی ۱۰۰۰ واحدی کارکنان صداوسیما با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مراسمی که امروز عصر در شهر جدید پردیس برگزار شد، کلنگ احداث مجتمع‌های مسکونی ۱۰۰۰ واحدی کارکنان صداوسیما به زمین خورد. در این مراسم محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی و عبدالعلی علی‌عسگری، رییس سازمان صدا و سیما حضور داشتند.

این مراسم به طور همزمان در شهرهای جدید پردیس، پرند، هشتگرد و شهر اردبیل اجرا و عملیات اجرایی ساخت هزار واحد مسکونی در شهرهای فوق‌الذکر آغاز شد. این پروژه در قالب طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن و پیرو تفاهم‌نامه‌های وزارت راه و شهرسازی با وزارتخانه‌ها و ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف برای احداث واحدهای مسکونی برای کارکنان این نهادها احداث می‌شود. 

گفتنی است احمد اصغری مهرآبادی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و مسکن، حبیب‌الله طاهرخانی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و جمعی از مدیران شرکت عمران شهر جدید پردیس از دیگر حاضران این مراسم بودند.