شناسهٔ خبر: 96002 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان؛

با صدور و تمدید ۲۶ مجوز سرمایه گذاری بی نام موافقت شد

صدور و تمدید ۲۶ مجوز سرمایه گذاری بی نام موافقت شد راه و شهرسازی خراسان شمالی سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: جلسه کارگروه زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان در محل سالن جلسات استانداری برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، علی علیمردانی گفت: در جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان که به ریاست شجاعی، استاندار معزز استان، قاسمی ، مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد، موضوع صدور و تمدید مجوزهای سرمایه گذاری بی نام مطرح و پس از توضیحات و بحث و تبادل نظر رؤسا و مدیران دستگاه های اجرایی، تصمیمات مقتضی در این زمینه اتخاذ شد.

وی در ادامه افزود: در این راستا با جانمایی های پیشنهادی جهت صدور ۴ مجوز مجتمع گردشگری در بیگان، اسپاخو، چمن بید و باش کلاته، ۳ مجوز پرورش دام در سنخواست و اسفراین و ۲ مجوز احداث نیروگاه خورشیدی در بجنورد موافقت شد.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: به درخواست شرکت توزیع نیروی برق، تمدید ۱۷ مجوز بی نام احداث نیروگاه خورشیدی در استان نیز به تأیید رسید.

در پایان مقرر شد جلسه آتی کارگروه نیز به موضوع مجوزهای سرمایه گذاری بی نام اختصاص یابد.