شناسهٔ خبر: 96003 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعیین تکلیف بزرگترین پروژه متوقف مسکن مهر خراسان شمالی

تعیین تکلیف بزرگترین پروژه متوقف مسکن مهر استان راه و شهرسازی خراسان شمالی معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : پروژه مسکن مهر سِت اسفراین به تعداد ۶۰۸ واحد مسکونی با موافقت مدیرکل راه و شهرسازی استان به شرکت تعاونی مسکن آذین فورج واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، علی فخرانی اظهار داشت: در راستای تعیین تکلیف پروژه های متوقف مسکن مهر استان در نشستی با حضور شهردار اسفراین، رئیس دایره اعتباری بانک مسکن، مدیر عامل شرکت صنعتی آذین فورج، مدیر عامل شرکت ساختمانی سِت و اداره کل راه و شهرسازی  پروژه مسکن مهر ۶۰۸ واحدی  پس از هفت سال توقف به تعاونی مسکن کارکنان شرکت آذین فورج واگذار شد.

فخرانی تصریح کرد: این پروژه تاکنون ۱۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انتظار می رود با سرعت سازنده جدید عملیات اجرایی پروژه را از سر بگیرد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: به منظور تامین مسکن مددجویان تحت پوشش بهزیستی نیز ۳۵ واحد مسکونی این پروژه به مددجویان بهزیستی اختصاص یافت.

گفتنی است پروژه ۶۰۸ واحدی شرکت ست در اسفراین از سال ۱۳۹۰ با پیمانکاری این شرکت در شهرستان آغاز شد و این شرکت در ابتدای کار فونداسیون کل ۶۰۸ واحد را اجرا کرد و تعداد ۱۳۷ واحد از آن را به مرحله اسکلت‌بندی رساند و بعد از دو سال فعالیت از ادامه کار امتناع ورزید و کار را به‌طور کامل تعطیل نمود. همچنین قابل ذکر است که به این پروژه تسهیلات ۴۵ میلیون تومانی مسکن مهر با سود ۴ درصد تعلق می گیرد.