شناسهٔ خبر: 96048 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان:

بیش از ۱۰۰۰ میلیارد ریال در گلستان شهر بجنورد هزینه شد

بیش از هزار میلیارد ریال در گلستان شهر بجنورد هزینه شد راه و شهرسازی خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از هزار میلیارد ریال در گلستان شهر بجنورد هزینه شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، قاسم  قاسمی مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: تاکنون بیش از هزار میلیارد ریال در گلستان شهر بجنورد هزینه شده است.

قاسمی در این خصوص اظهار داشت: به منظور خدمات رسانی به ساکنین و شهروندان  گلستان شهر، در راستای تأمین زیرساخت های شهری به صورت زیربنایی و روبنایی اداره کل راه و شهرسازی در تأمین آب و برق و احداث مدارس، مساجد، کتابخانه، کلانتری، درمانگاه، راه دسترسی، آماده سازی معابر، محوطه سازی برخی از پروژه های مسکن مهر و تأمین اراضی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

وی تصریح کرد: دستگاه های خدمات رسان از جمله شرکت توزیع برق، آب و فاضلاب، گاز و مخابرات و همچنین شهرداری بجنورد در تأمین نیازمندی های شهروندان گلستان شهر پروژه های زیادی را اجرا نموده اند که از این دستگاه های اجرایی قدردانی و تشکر می شود.

 قاسمی افزود: اقدامات گذشته بخشی از نیاز مردم گلستان شهر را تأمین کرده است ولیکن با توجه به سکونت جمعیت کثیری از شهروندان در گلستان شهر تأمین سرانه های شهری استاندارد برای این سرمایه اجتماعی لاجرم می باشد و دستگاه های اجرایی و شهرداری ضرورت دارد که خدمات بیشتری به این شهروندان ارائه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: کیفیت محیطی، ایجاد فضای سبز، درختکاری، ارتقاء سیستم حمل و نقل عمومی، تکمیل، آماده سازی، احداث بانک، فروشگاه های تجاری، مدارس، بیمارستان و ... از جمله نیازمندی های مردم گلستان شهر می باشد که می بایست تعریف پروژه گردیده و عملیاتی شود.

گفتنی است گلستان شهر بجنورد در ۵ کیلومتری شهر بجنورد واقع شده که احداث این شهرک از سال ۱۳۸۷ آغاز شده است.