شناسهٔ خبر: 96072 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی ومسکن کردستان برگزار شد

معارفه فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی کردستان با حضور مدیرکل راه وشهرسازی و رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان، سرهنگ وهاب خیشوند به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی راه وشهرسازی استان منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کردستان)، با حضور مدیرکل راه وشهرسازی و رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی کردستان، سرهنگ وهاب خیشوند به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اراضی راه وشهرسازی استان منصوب شد.

در جریان این مراسم که در محل سالن جلسات اداره کل راه وشهرسازی کردستان و به صورت ویدیو کنفرانس و ارتباط با سازمان ملی زمین و مسکن برگزار شد سرهنگ خردمند فرمانده یگان سازمان ملی با اشاره به تعاملات خوب بین اداره کل راه وشهرسازی کردستان ویگان حفاظت گفت: در راستای حفاظت از اراضی ملی راه وشهرسازی کردستان بیشترین مساعدت را داشته و به همین منظور از تلاشهای مهندس مرادی مدیرکل و مهندس الهی رییس اداره حراست قدردانی می کنم.

عرفان مرادی مدیرکل راه وشهرسازی کردستان با اشاره به اهمیت حفاظت از اراضی از آمادگی اداره تحت مدیریت خود برای برخورد با متصرفین و حراست از بیت المال اعلام کرد.

در ادامه و ضمن تشکر از زحمات دوران مسئولیت سرهنگ مهری فرمانده سابق یگان حفاظت اراضی ، سرهنگ وهاب خیشوند به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.