شناسهٔ خبر: 96096 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار اردبیل خبر داد:

تکمیل آسفالت جاده ارتباطی سرعین- آلوارس و اوجور در امسال

خبر راه و شهرسازی اردبیل ( بازدید استاندار ) استاندار اردبیل از تکمیل و اتمام آسفالت جاده ارتباطی سرعین تا آلوارس و اوجور در امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در جریان بازدید از روند اجرای احداث راه گردشگری سرعین - آلوارس که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت با اعلام این مطلب اظهار داشت: توسعه گردشگری در زمستان موجب رونق اقتصاد استان بوده و با اجرای این زیرساخت مهم ، مسیرآماده پذیرش مسافران و گردشگران بصورت امن و مطمئن خواهد بود.

وی با بیان اینکه این جاده با کیفیت مناسب از سوی پیمانکار در حال انجام است گفت: ۲.۵ کیلومتر باند اول آسفالت شده و مابقی جاده را تا مهرماه به اتمام می رساند و در کنار آن زیرسازی مسیر را تا روستای آلوارس در برنامه دارند.

بهنام جو اجرای زیرساخت های  مهم ارتباطی در استان از جمله چهار خطه کردن جاده ها و محور های گردشگری را از جمله اقدامات مهم در راستای توسعه این استان برشمرد.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در ادامه این بازدید با اشاره به تعریض محور سرعین به سمت آلوارس به عنوان پروژه گردشگری استان گفت: این پروژه به طول ۱۰کیلومتر و با هدف سهولت دسترسی به منطقه گردشگری آلوارس در حال انجام است که امیدواریم امسال قطعاتی را تکمیل و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی افزود: پیمانکار تا کیلومتر ۶ عملیات خاکبرداری و احداث پل ها را به اتمام رسانده و ۲.۵کیلومتر از پروژه با توجه به ترافیک مسیر و تردد خودروها در یک باند ، عملیات اجرای آسفالت انجام شده و در همان ۲.۵ کیلومتر هم اکنون عملیات تثبیت روسازی در حال اجرا بوده و پس از اتمام آن نسبت به اجرای آسفالت مسیر اقدام خواهد شد.