شناسهٔ خبر: 96098 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی خبر داد؛

توسعه بزرگراه های استان اردبیل جزو اولویت های اجرایی استان اردبیل

بازدید نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پروژه  اردبیل - سرچم نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه بزرگراه های استان اردبیل جزو اولویت های اجرایی استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند اجرای پروژه بزرگراهی اردبیل - سرچم که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام شد با با اشاره به تخصیص رقم بودجه مناسب در سال ۹۸ برای اردبیل – سرچم افزود: قطعات مختلف این محورتوسط پیمانکاران در حال اجرا و خوشبختانه با پیگیری استاندار و جدیت مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ، عملیات اجرایی این پروژه با سرعت مناسبی پیش می‌رود.

وی گفت: در ارتباط با تسویه مطالبات پیمانکاران این پروژه در سال ۹۹ بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان پول پرداخت شده است.

بدری افزود: اخیراً هم تلاش کردیم با مساعدت استاندار اردبیل، پیگیری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل و همکاری بانک صادرات کشور رقم ۴۰۰ میلیارد تومان فاینانس ماده ۵۶ برای پروژه بزرگراهی اردبیل – سرچم حل شده و مراحل نهایی را طی می کند که با تزریق این اعتبار ، افزایش سرعت اجرای پروژه را شاهد خواهیم بود و امیدواریم عملیات اجرایی این طرح تا نقطه شروع تونل ها تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تکمیل این بزرگراه اردبیل را به مرکز کشور متصل کرده و در حقیقت امکان دسترسی به استان‌های همسایه را نیز به صورت ایمن فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: توسعه بزرگراه های استان اردبیل جزو اولویت های اجرایی استان بوده که امیدوارم با تلاش و همکاری نمایندگان استان بتوانیم در تزریق و بسترسازی تامین اعتبارات لازم ، ارتباطات زمینی بین استان بصورت بزرگراهی در چند سال آینده برقرار و انشاالله دیگر شاهد تصادفات و داغدار شدن خانواده ها نباشیم.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در جریان این بازدید گفت: با توجه به عملیات اجرایی محور اردبیل – سرچم در ۴ قطعه ( ۲،۳،۴،۷ ) پروژه به طول ۱۳۵ کیلومتر فعال و بکارگیری بیشترین ماشین آلات راهسازی را در استان شاهد هستیم.

وی افزود: امیدواریم با تزریق اعتبارات لازم از محل فاینانس بانکی با همکاری بانک صادرات شاهد پیشرفت بیشتری در این پروژه باشیم.