شناسهٔ خبر: 96101 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور افزایش ایمنی در محورها، صورت گرفت؛

خط کشی ۲۵۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بخش دیهوک

خط کشی دیهوک.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک از خط کشی ۲۵۵ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بخش دیهوک در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان جنوبی)، مهدی کیانپور گفت: به منظور افزایش ایمنی محورها، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای این بخش در دستور کار خود قرار داده اند به طوری که در سه ماهه نخست امسال خط کشی ۲۵۵ کیلومتر از راه‌های تحت پوشش  این اداره اجرایی شد.
وی از نصب ۱۲۸۰ عدد انواع علائم ایمنی در محورهای حوزه استحفاظی دیهوک در سه ماهه نخست امسال خبر داد و بیا ن کرد: علائم نصب شده این مدت شامل تابلوهای ایمنی، اخباری، انتظامی و مسیرنما بوده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دیهوک افزود: همچنین به منظور افزایش ایمنی تردد کابران جاده ای در این مدت ساخت ۵۰ عدد پایه تابلو جهت استفاده بهینه از پایه تابلوهای فرسوده و چراغ چشمک زن و ۵۲ متر مربع تابلو اطلاعاتی و کیلومتر شمار و همچنین نصب ۱۰عدد فلش سولار و تعمیر چراغ چشمک زن انجام شد.
کیانپور در پایان خاطرنشان کرد: حوادث جاده‌ای همواره یکی از دغدغه‌های نگران‌کننده در طول راههای بخش دیهوک بوده که امیدواریم با ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها شاهد کاهش جدی تلفات و خسارات رانندگی باشیم.