شناسهٔ خبر: 96112 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

هم زمان با سراسرکشور صورت می پذیرد؛

برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان مرکزی

ازمون ورود به حرفه مهندسان در کردستان مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های فنی ساختمان ومعماران تجربی در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مرداد با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی(مرکزی)، احمد مرزبان اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان با رقابت بیش از ۲۵۰۰ نفر دراستان  طی روزهای چهارشنبه، پنچشنبه و جمعه ۱۳ تا ۱۵ مرداد در نوبت صبح برگزار می‌شود .

وی اضافه کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان برای اخذ پروانه اشتغال بکار در پایه سه، در رشته های معماری و عمران (اجرا)، تاسیسات مکانیکی و برقی (نظارت و اجرا) صبح روز چهارشنبه ۱۳ مرداد و آزمون های معماری و عمران (نظارت)، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک در روز پنجشنبه ۱۴ مرداد و همچنین رشته های عمران (محاسبات، طرح و اجرای گود، بهسازی ) برق و مکانیک(طراحی) و معماری (طراحی) صبح و عصر روز جمعه ۱۵مردا برگزار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی، ادامه داد: در آزمون پایان هفته تعداد۲۵۰۰ نفر ثبت نام کرده اند که۵۱ درصد شرکت کنندگان را  خانم ها  و ۴۱ درصد را آقایان تشکیل می دهند.

وی تعداد محل‌های برگزاری آزمون را ۲ حوزه عنوان کرد و یادآور شد: ارائه پرینت کارت شناسایی آزمون، کارت عضویت سازمان استان یا کارت شناسایی معتبر عکس دار به جلسه ضروری است، استفاده از کتاب و جزوه در آزمون مجاز بوده اما امانت گرفتن کتاب ممنوع است، همچنین به همراه داشتن هر نوع وسیله هوشمند یا الکترونیک نیز در محل آزمون ممنوع است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی  به منظور حفظ پروتکل‌های بهداشتی به داوطلبان توصیه کرد: ماسک، الکل و زیر انداز جهت کتاب ها با خودشان همراه داشته باشند و حداقل یک ساعت قبل از امتحان در محل آزمون حاضر شوند تا با رعایت فاصله‌گذاری ورود به محل آزمون انجام شود و ازدحام ایجاد نشود.