شناسهٔ خبر: 96116 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تعمیر و نگهداری جاده‌ها مستلزم تخصیص اعتبار است

آسفالت راهها.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین در خصوص مشکلات جاده ننه کران به نمین گفت: رفع مسائل مربوط به این جاده مستلزم تخصیص اعتبار و تامین قیر است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، مهدی آزاد با بیان اینکه در دی ماه سال گذشته قرارداد روکش و لکه گیری این جاده با شرکت عمران و توسعه نمین منعقد و اداره موظف به تامین قیر رایگان بود تصریح کرد: با لغو طرح قیر رایگان در حال حاضر تامین قیر مسأله اصلی تکمیل و نگهداری جاده‌ها است و پیمانکار این پروژه نیز در حال حاضر برای ادامه کار منتظر اخذ قیر است.

عضو شورای اداری شهرستان نمین با اشاره به اینکه اجرای هر کیلومتر آسفالت نیازمند یک میلیارد تومان اعتبار است افزود: در سال ۹۹ اعتبار تخصیص یافته ۲ میلیارد تومان بود که به اتمام رسیده و در سال‌جاری نیز یک میلیارد اعتبار مصوب شده که در صورت تزریق، عملیات تعمیر و روکش و لکه گیری انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت: با وجود کمبود منابع و اعتبار تلاش کردیم تا حدودی روکش و لکه گیری جاده‌های محمودآباد، نیارق و سوها و نمین به اردبیل مرتب انجام گیرد.

آزاد خاطر نشان کرد: با این حال افزایش روزانه لکه‌ها و فرسودگی مداوم جاده‌ها مشکلاتی را پیش روی مردم قرار داده که به محض تحقق و تخصیص اعتبارات لازم و در کمترین زمان تلاش می‌کنیم عملیات تعمیر و نگهداری جاده در اسرع وقت انجام گیرد.